piątek, 8 czerwca 2012

Na początek


Hej. Mam na imię Patrycja i jestem nową blogger'ką. Jest to dla mnie zupełna nowość, ale lubię próbować nowych rzeczy. Mój blog będzie przede wszystkim o muzyce. Oczywiście czasami pojawią się inne rzeczy. Jestem osobą wrażliwą na muzykę. Uwielbiam wszystko to co z nią związane. Poprawia mi humor w gorsze dni. Słucham jej też, kiedy dni są wspaniałe i niczego im nie brakuje. Oczywiście mam też inne zainteresowania, ale o nich w następnym poście. Na wstępie piosenka, która nie opściła i nie opuści mojej komórki, przez długi czas. Coldplay- "In My Place". Pozdrowienia.

                                                                                                                                                 Pati





2 komentarze:

  1. witamy na bloggerze!;d blog zapowiada się feantastycznie:p powodzenia w blogowaniu:d
    PS. nie wiem co sie dzieje.. na pulpicie nawigacyjnym widze ze dodajesz nowe posty, ale po kliknieciu w link, wyświetla się komunikat , że strona nie istnieje:/
    PS.2. zgadnij kto to;d krzesłowa wariatko!!!:dd :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że powiedziałaś mi o tym. Cieszę się, że ci się blog spodobał. :)

      Usuń