środa, 25 grudnia 2013

Karp Story

No tak, nie było mnie naprawdę bardzo długo. Wstyd. Ale... no cóż... Zaczął się rok szkolny, znowu nauka. Nie mam już praktycznie w ogóle wolnego czasu. Wszystko od nowa. Bardzo mnie to dobija i właśnie dlatego nie pisałam prawie 4 miesiące! To chyba rekord. Ratują mnie tylko takie, wolne dni jak te, więc obiecuję, że wykorzystam je w pełni. Ten post poświęcę na drugi wyjazd do Austrii. Było naprawdę super. Był on dla nas miłym zakończeniem wakacji. Dopiekłam się na leżakach, wypiłam ze sto małych soczków owocowych dla dzieci i delektowałam się widokiem gór. Tak więc parę zdjęć. :)

 







        Na pewno kojarzycie zamek z czołówek bajek Disney'a. Wzór został zaczerpnięty z zamku Neuschwanstein w miejscowości Fussen.






















 
  Jest tam cudnie. Bajecznie podsumowalismy wakacje. A po za tym, chcę wam życzyć wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że prezenty były trafione. :) pozdrawiam Was i zapraszam do zaglądania, ponieważ wróciłam i będę pisać codziennie... Przynajmniej do 2 stycznia. ;)
 
                              Pati
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz