piątek, 28 grudnia 2012

Call It What You Want

Hejo! Wydaje mi się, że cały dzień spędzę w kuchni, ponieważ z mamą będę robiła szarlotkę, ciasteczka i inne pyszne rzeczy. Wczorajszego wieczoru słuchając muzyki przypomniałam sobie o rewelacyjnej piosence Foster the People. Usłyszałam ją po raz pierwszy na pewnym programie muzycznym. Wpada w ucho i nuci się ją później przez połowę dnia. A teraz nowość, którą odkrył mój tata. Jak wrócił z pracy, słuchał jej dobrą godzinę. Później posłuchałam jej ja. Super kawałek, ale pojawi się w następnym poście.


 Na koniec zdjęcia, mam nadzieję, że piosenka wam się spodobała. 

Pyszny piernik.
Moje ostatnie dzieło. : )


W Hamburgu byłam od niej uzależniona. 



Bajkowe miasto Limburg. 
To tyle. Przypominam jeszcze o głosowaniu. Pozdrawiam.

                                                                                            Pati

2 komentarze:

  1. a czemuż to nie chwaliłaś się wcześniej talentem do rysowania? ^_^ Bosssskie oko <3
    PS Laurka co nieco mi szepnęła o sylwestrze... Byłoby super ;)

    OdpowiedzUsuń